アツコです。YOGAとAyurvedaを学び、伝えています。スタジオ・ヨギー、アーユルスペース響などでクラスを行っています。思いつきのトピックを紹介しています。


by ATSUKO_lotusflow3r

KULA EVOLUTION

Formaly known as Anusara Yoga... is changing the gear to transform evolutional style of yoga school, KULA EVOLUTION.
My respectful teacher Ross Rayburn is on the list of leader commitee.
I will be the one of kula evolution. I am missing him, and all my teachers.
Transformation is not easy, it is occuring from inside to out and need enormous energy.
I will be the one to make it.
I will be the one that good teacher as my respecteful teachers.
I am offering my gratitude and love to my teachers and students.

アヌサラ・ヨガが変化の時を迎えています。新たなヨガ流派としての変容を遂げるステップを踏み出しました。
クラ・エヴォリューション
私が尊敬する先生、ロス・レイバーンがリーダー委員会のメンバーとして名前を連ねています。
私もクラ・エヴォリューションの一員になります。ロスをそしてすべての先生たちを慕っています。
変容を起こすことはたやすいことではなく、それは内側から外へと起こり、多大な力が必要です。
私もその変化を起こす一部になります。
私は、尊敬する先生たちのような良い先生になりたい。
感謝と愛を先生に、生徒に捧げます。
[PR]
by lotusflow3r | 2012-10-20 20:03 | YOGA